flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

05 липня 2024, 14:07

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

щодо стану ведення роботи зі зверненнями громадян у Рогатинському районному суді Івано-Франківської області у першому півріччі 2024 року

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР (із змінами і доповненнями), Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019  № 814, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 в суді організована та здійснюється робота зі зверненнями громадян.

У І півріччі 2024 року до суду надійшло 3 звернення громадян.

З метою належної організації особистого прийому громадян затверджений Графік проведення особистого прийому. Графік особистого прийому громадян розміщений в приміщенні Рогатинського районного суду Івано-Франківської на інформаційному стенді. Відповідна інформація для громадян також розміщена на веб-сайті суду.

У ході дослідження тематики звернень громадян встановлено, що питання які порушувались у зверненнях громадян за своїм змістом стосувались забезпечення дотримання законності, реалізації прав і свобод громадян і відповідно до Класифікатора звернень громадян, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 їм присвоєно  індекс -130.

 

За ознакою надходження 1 звернення було первинним та 2 звернення були повторним.

За видами звернення громадян – звернення були заявами.

За статтю авторів звернення: чоловіча – 2 звернення, жіноча – 1 звернення.

За суб’єктом звернення: індивідуальні.

За типом: 1 усне (на особистому прийомі у виконуючого обов’язки голови суду), лист – 2 звернення.

За соціальним станом авторів звернень: 3 – пенсіонер.

За результатами розгляду по усіх зверненнях дано роз’яснення.

Звернення громадян, які надходили до суду, розглядалися з дотриманням термінів, передбачених ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Усі звернення, які надійшли до суду у вказаному періоді опрацьовані в повному обсязі.

Керівництвом суду вживаються організаційні заходи для покращення роботи з розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань та усунення причин їх виникнення.

 

Помічник голови суду                                                                                    Тетяна ІВАНИЛО

05.07.2024