Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо стану ведення роботи зі зверненнями громадян у Рогатинському районному суді Івано-Франківської області у першому півріччі 2025 року
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР (із змінами і доповненнями), Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 № 814, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348в суді організована та здійснюється робота зі зверненнями громадян.
У І півріччі 2025 року до суду надійшло 3 звернення громадян.
З метою належної організації особистого прийому громадян затверджений Графік проведення особистого прийому. Графік особистого прийому громадян розміщений в приміщенні Рогатинського районного суду Івано-Франківської на інформаційному стенді. Відповідна інформація для громадян також розміщена на веб-сайті суду.
У ході дослідження тематики звернень громадян встановлено, що одне питання, яке порушувалось за своїм змістом стосувалось забезпечення дотримання законності, реалізації прав і свобод громадян і відповідно до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 йому присвоєно індекс 130. Одному питанню, яке порушувалося присвоєно індекс 300. Також одному питанню присвоєно індекс 240, оскільки воно стосувалося роботи суду.
За формою надходження: поштою (електронною поштою) – 3.
За ознакою надходження усі звернення були первинними.
За видами усі звернення були заявами.
За статтю авторів звернення: чоловіча – 2 звернення, жіноча – 1 звернення.
За суб’єктом звернення: усі індивідуальні.
За типом: 2 електронні, лист – 1 звернення.
За результатами розгляду: 3 звернень – дано роз’яснення.
Звернення громадян, які надходили до суду, розглядалися з дотриманням термінів, передбачених ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».
Усі звернення, які надійшли до суду у І півріччі 2025 року опрацьовані в повному обсязі.
Керівництвом суду вживаються організаційні заходи для покращення роботи з розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань та усунення причин їх виникнення.
Помічник голови суду Тетяна ІВАНИЛО
11.07.2025